Wednesday, June 6, 2012

Good Hotel og reisetips råd når du går til Rhode Island

Når du planlegger en ferie, hva du forventer? Ferier representerer assortert ting til assortert personer. Noen mennesker liker å male byen rød mens mange andre ville nyte noe mer enn å passere tiden å få noen avslapping på hotellets basseng. Hvis du er en wishy-washy som meg, foretrekker du en del av begge. På den ene siden, fordi jeg har funnet meg selv et unikt sted, må jeg vise noen severdigheter. Selvfølgelig, Hvis min tid du har brukt vil overskrift fra område til område, når jeg kommer hjem jeg en andre ferie å gjenopprette. Uansett hva din ideelle ferie ser ut, vil denne artikkelen hjelpe deg med å flytte i riktig retning når du planlegger din reise til Rhode Island.


Det første som du bør gjøre er å håndtere så mye i begynnelsen, som du kan. Det betyr at ting som bytter valuta når du må, undersøker kart over det lokale området, leasing en transportmidler (har noen si Harley?), reserverer en flytur, og å finne et hotell som passer dine krav. Som flaks ville ha det, har alle disse aktivitetene blitt mer praktisk og billigere gjennom Internett, så før du tar kontakt med et reisebyrå, kan du lagre noen penger ved å slå opp gode tilbud på nettet.


Når det gjelder å få rett hotellet, alltid huske å se nøye på valgene dine. Ting du bør vurdere kan være hvordan det rekker; er det et 3-stjerners hotell eller en fire stjerners ett? Hvor er den plasseringen? Hvis du reiser til Disneyland, men ditt hotell i San Diego, kommer du til å kaste bort store mengder din reise bak rattet. Har dere planer om å bo på hotel mye, og hvis du skal være der, hva slags bekvemmeligheter de gir? Jeg tror at jeg aldri vil glemme gangen jeg dro på ferie for å slappe av ved bassenget, bare for å finne ut at jeg var på-egenskapen ikke har en. Jeg er sikker på at jeg må har syntes veldig merkelig vandre rundt hotellet med min oppblåsbare ducky rundt min midje og ingen pool å finne.


Neste element å vurdere er hva å pakke. Den generelle regelen av tommelen er ikke å gå over. Holde det enkelt, reisesjekker. Starte ved kjent deg selv med værforholdene slik at du vet hva systemet trenger å pakke, men unngå over-packing. Husk, hvis du glemmer noe, oddsen er at du kan kjøpe et reservebatteri. Som et spørsmål om faktum, ta så få klær som mulig. Jeg foreslå pakking eldre klær som kan bli forkastet underveis. Avhengig av hvor du er, kan du oppdage veldedighetsorganisasjoner som ville være glad for å ta ekstra klær ut av dine hender. For resten, dette vil gjøre mer rom for Suvenir.


Når det gjelder underholdning, kan du unngå å få for ut-av-kontroll. For eksempel, ikke pakke mer enn ett tablå. Hvis du er i stand til å lese en hel bok, gi den bort og gå kjøpe en annen. Det er på tide å komme seg ut og gå til butikken uansett, du bookworm. I stedet, ta med noe å ta notater med og skrive en egen bok. Dette betyr ikke nødvendigvis at den bærbare datamaskinen selskapet. Ikke bruk denne regelen som en unnskyldning for å ta arbeidet med deg. Hvis mulig, la hver tanke på jobb bak når du reiser. Selv om det kan virke vanskelig i begynnelsen, blyant og papir arbeid fine for å ta notater.


Under reisetiden, pass, og ta med noe å oppta barna. Det er mange reise spill der ute, og Nei, jeg snakker ikke om Gameboy. Som et spørsmål om faktum, anbefale jeg sterkt å ta et skritt tilbake fra teknologi. Selv om det kan være din siste standen, kan du hindre barna fra pakking en walkman, videospillsystemer, TV eller bærbare DVD-spilleren. Barna få nok av det allerede. Dette er en perfekt tid til å bli kjent med disse fremmede i baksetet mens du lærer dem å overleve uten deres standard former for underholdning. Kanskje vil de selv lære å sette pris på verden. Og hvis deres karakterer ikke var opp til pålydende i år, kan du gjøre dem lytte til musikken din på veien. Du bør se en dramatisk forbedring i karakterer neste gang.


To betydningsfulle elementene for å tenke på inkludert i hva du ta er Pepto-Bismol, i tilfelle noe ikke er enig med deg, og hånd sanitizer; typen som ikke krever at vann. Bare husk, uansett hvilken situasjon du befinner deg i, ikke la sanitizer erstatte tar en dusj.


Når du er avreise til Rhode Island er vil du og din familie Angre Hvis du ikke bære forsyninger for bildet tar masse. Hvis du er bak ganger og fortsatt bruke filmen, kan du vurdere å rykke opp til et digitalt kamera. Ingenting er mer skuffende for meg enn når jeg kommer tilbake fra en tur og oppdage at noen av bildene ikke vise seg. Med et digitalt kamera, kan jeg se hva jeg tar mens jeg går. Det eneste jeg trenger er batterier og hukommelse mellomrom. Nå som du kan få et godt digitalt kamera for under $200, er din unnskyldninger dwindling. Mange turist steder har butikker som vil overføre bilder fra minnekortet til en CD, slik at du kan ta med flere bilder til Pine venner og familie med når du kommer hjem.


Jeg kan ikke understreke nok verdien i å holde ting elementære. Forberede klokt ved å ta vare på alt du kan i begynnelsen. Når du planlegger å reise, husk, er Internett din venn. Pakke, planlegge og holde underholdning grunnleggende for å sikre at din ferie til Rhode Island er en avslappende og minneverdig. Jeg håper at denne ydmyke råd vil være nyttig for deg som du forberede deg til kickoff på dine eventyr.

No comments:

Post a Comment