Wednesday, July 11, 2012

En Guide til verden berømte San Diego Zoo

Jeg har nylig besøkt San Diego Zoo, og det var mye mer moro enn jeg forventet å være. First off, prisen var svært rimelig. Når du kommer dit har du muligheten til å kjøpe vanlig Zoo billetten eller deluxe billetten. Jeg har betalt rundt $30 for deluxe billetten som virket som en avtale for meg siden jeg er vant til å betale rundt $50 for Disneyland og Sea World billetter. Deluxe billetten er definitivt verdt de ekstra ti dollar. Det består av en 40 minutters guidet tur, ubegrenset tilgang til ekspressbuss som tar deg fra sted til sted og ubegrenset tilgang til antenne trikk.


Hvis du aldri har vært til San Diego dyrehagen før, ville jeg foreslå skjer omvisningsvideoen først. Det bare varer i ca 40 minutter, og tar deg rundt hele dyrehagen. Turen har masse stopper der du kan se mange av de mest populære dyrene som afrikanske elefanter, tigers og bears. Dyrehagen er stor, så tar omvisningsvideoen er også en god måte å gjøre deg kjent med oppsettet.


Bussen slipper deg av nær elefanter, hvor du også finner tigrene og Plasser teksten her. Hvis du vil hente en matbit, finnes det et par nærliggende steder hvor du kan få noen god mat. Når du er ferdig med innføringen vil jeg foreslå vandre rundt kantene i parken. Dyrehagen er rund, så du vil se de fleste av dyrene ved å gå rundt kantene. Du vil finne zebras, bjørner, kameler og mange andre interessante dyr som jeg aldri visste eksisterte.


På midten av Zoo var trolig min favoritt fordi vi fikk se den absolutt Apes utstillingen. Finner her du orangutans og chimps i aksjon, og i min personlige mening, jeg tror de var utdannet å underholde besøkende. De synes å elske oppmerksomheten til alle folk som ser dem fordi de kommer rett opp til glasset og finne morsomme ting å gjøre. Jo flere mennesker velger og ta bilder, mer kreative de får.


Hvis du fortsette på midten av parken og gå ned lange rulletrapp, vil du støte på den mest populære utstillingen på San Diego Zoo, the Giant Panda. Som du ville tenke deg, er denne utstillingen alltid overfylt. Jeg måtte vente i omtrent en time å se en ikke så giganten, men veldig søt sovende panda bear-linjen. Hvis du aldri har sett en panda i livet ditt, ville jeg svært foreslår at du sjekke det ut. Du vil sannsynligvis aldri se en utenfor San Diego Zoo.


San Diego Zoo er definitivt verdt et besøk, og anbefaler jeg at du får det tidlig fordi det stenger ganske tidlig rundt 4 pm. heldigvis det er tonnevis med ting å gjøre i Balboa Park og mange nærliggende steder til å henge ut.

No comments:

Post a Comment