Monday, March 5, 2012

Hva bagasjen forteller andre om deg

Flyplasser er fascinerende steder. I alle haster er obligatoriske venter. Venter på at folk gjøre bruk av i alle slags måter. En av tingene som er at jeg liker å gjøre som de fleste er ser på folks av bagasje og tenke på hva de gjør for en lever, hvor de har vært, hvor de skal og hva de kan være som om jeg visste dem.


Det er to fruktbare punkter hvor jeg gjøre min bagasje musings. Den første er på avgang som jeg køen opp for å sjekke i min bagasje med resten av stimle. Den andre er ved ankomst som jeg vente på min eiendeler i bagasjen karusellen.


Det er lett å dechiffrere uncomfortable. En av dem er standard flyselskapet størrelse svart bagasjen med hjul og trekkes tilbake håndterer at de fleste corporate ledere –ever effektiv på tide administreringsverktøy - bære. De fleste av disse tid saver uncomfortable ikke ender opp i karuseller eller er de sjekket inn, som de nå falle i hånd-bære bagasjen som kan være hjul (bare) sammen jumbo jet's lille midterste midtgangen, lagret i overliggende lockers (igjen bare), og whisked ut av flyet og flyplassen for neste styrerommet møtet halvveis over hele verden,


En annen lett å finne ut av bagasje er humongous ryggsekken båret av livs ung person ut for å oppleve verden på et stramt budsjett. Deres ryggsekker er normalt doble sin størrelse og vekt, og i dem jeg kan tenke ville være tepper ikke vanligvis gitt i Billige backpacker herberger og Potter og koke som kunne komme i hendig når de går tom for penger og trenger å leir ute for natten.


Det er en vanskelig en for meg hard case Samsonite bagasjen og personen som følger med den. De synes å falle i alle slags kategorier. Kan de være rik enker som kommer til Europa for å mens bort sin tid og behov noen Samsonite hard case uncomfortable med kombinasjon låser for å sikre sine diamanter og perler.


Eller de kan være akkurat som meg som ikke eier en hvilken som helst av bagasje for meg selv, men låne fra min mor som skjer med eier av en kjekk utseende golden hard case Samsonite bagasje. Jeg tror alltid at de ville være sjeldne reisende som meg, fordi hvem ville være forstandig nok å gå mer enn to ganger årlig bærer en av bagasje som er tyngre enn hva du vil og kan føre til i dem, hjul til tross for.


Én type bagasje og eiere som jeg fant på vei ut av Sydney til Bangkok nylig sto fra resten men. Settet med poser var så slitt og datert og var en "blanding bag" (ordspill utilsiktede) av mykt skinn som imitation oransje vinyls sprengning i kantene, så vel så hardt tilfelle uncomfortable med oppdateringer av grønne peering fra flyplassen klistremerkene – fra Athen til Zaire - plastered på dem. Eierne synes å være så stolt av sine poser som damen ved siden av dem med hennes Louis Vuitton designer label myk tilfelle med hjul av bagasje.


Jeg klassifisert nødig dem som pensjonert erfarne reisende som er romantics på hjertet, og som ville ikke handel deres slitt ut, banket uncomfortable som hver bærer spesielle minner, for den classiest Louis Vuitton i verden.


Jeg må tilstå jeg har blitt fristet på en rekke anledninger å streike opp en uformell samtale med eierne av disse vanskelig å dechiffrere uncomfortable for å bekrefte at mine mistanker og mentale katalogisering er riktige. Men som ønsker å ødelegge den fantastiske verden av fantasifull fiction over den harde virkeligheten av kjedelige fakta. ikke meg. Og kalt ikke flyplasser i alle rush og håndheves venter på spesielle steder.

No comments:

Post a Comment