Saturday, March 31, 2012

På veien igjen

Akkurat som Willy Nelson, kan jeg ikke vente å få på veien igjen.


Etter fem års ekteskap hadde min mann og jeg reist til Frankrike, Florida, Missouri, Georgia og Karibia. Vi hadde også tatt mange weekendreiser rundt mannen min hektisk arbeidsplanen.


At alt er endret januar 16,1992 - eller slik vi trodde.


De neste tre månedene var en dimme; flasker, bleier, og mangel på søvn, ganger to. Når jeg endelig tilbake til jobben, etter tolv uker, hadde livet drastisk endret.


Min mann og jeg ikke venture på en annen ferie i syv år. På den tiden var tvillingene syv og våre yngste var to.


Jeg lært skjønte raskt hvordan reiser med våre yngste barn kunne være morsomt, spennende og definitivt ikke kjedelig. Med en familie av fem er våre foretrukne modusen for reise kjøring.


Vi gjør våre hotel stopper trygge, morsomme og spennende ved å følge noen enkle regler, og med minimal planlegging, enkelt.


Bare husk at hoppe opp fra stolen hver gang din pjokk/preschooler når fare er utmattende!


1. Travel med et barn proofing kit: stikkontakten dekker, doorknob dekker, streng å knytte skap lukket og nummeret til kontrollsenteret som ble gift.


2. Ikke åpne vinduer eller klarere sikkerheten til skjermbildene. de kan bli presset av en selvsikker pjokk.


3. Sjekk rom for farer, som lamper som kan trukket ned, skarpe kanter på kaffe tabeller, gift planter eller Kast tepper.


4. Se etter små objekter etter forrige occupants i skuffer, skap, eller under senger eller nightstands.


5. Ta knottene av av ovner og returnere dem ved behov.


6. Fjerne elektriske ledninger kan være farlig.


7. Fjerne kjemikalier fra under vasken i kjøkken eller bad.


Happy reiser!

No comments:

Post a Comment