Tuesday, March 27, 2012

Overnatting I Skottland

Gratulerer! Du har valgt en virkelig store mål for ferier!


Du kan finne b & Bs ikke bare i nesten hver liten landsby, men også i svært fjerntliggende områder. It´s spesielt gården husene som tilbyr rimelig, men utmerket overnatting. Bare se etter "B and B" registrerer på veien og jeg garantere deg vil du ha suksess. Før jeg kjøpte 20 mål med Skottland jeg hadde besøkt denne sjarmerende land mange ganger, og det var bare én grunn hvorfor jeg måtte kjøre 3 timer å finne et gratis rom. Det var den første lørdag i September og kvelden etter den berømte Braemar Gathering...


Foruten dette jeg egentlig aldri hatt noen problemer, men hvis du reiser i juli eller August jeg likevel gi deg gode råd til å se etter en b & b i tid (fra 3 eller 4 pm).


Hvis du virkelig ikke finner en b & b don´t du trenger å bekymre deg. Det er nok av andre innkvartering som dyrere hoteller, mange hytter og vandrerhjem og mange velutstyrte camping steder. Videre vil 141 turist kontorer throughtout Skottland sikkert prøve å finne en innkvartering som passer.


Den viktigste saison tror jeg det ville være bedre å bo to eller tre netter i en b & b å gjøre dagsturer derfra. Det er så mange ting å gjøre og se at du kunne besøke fantastiske slott og palasser eller uforglemmelig utsikt poeng selv til fots! Hvis du foretrekker å utforske en region og oppdage sin tidløse skjønnhet er dette best du kan gjøre.


Prisen:
Da jeg var i Skottland for første gang i 1986, vanlige prisen for en ren b & b var 9-12 pounds per person og økt til 18-22 pounds under mitt siste besøk i 2003. De fleste av b & Bs er innenfor disse grensene. Det virkelig don´t betale for å gå på jakt etter en billigere en.


Hotell er, selvfølgelig, mye dyrere. I landlige områder og lite byer og landsbyer er de 40-65 pounds. I de store byene avhenger prisen av stjerner som fikk et hotell. Vi selv når betalt 108 pounds så vare ta!

No comments:

Post a Comment