Tuesday, March 13, 2012

Topp 10 Tips For å ta veien reiser med barn

Som mange andre familier tar vår familie en rekke turer hvert år. Vi har tre vakre unge døtre og folk ofte si til meg "Hvordan kan du stå å ta turer med små barn?" Faktisk, elsker jeg å ta veien turer. Jeg har nå foretrekker dem å reise med fly. Her er mine topp 10 tips for å ha en morsom og ikke-stressende drivende ferie.


1. Avreise tidlig på morgenen, før frokost. Denne måten du kan få et par timer under beltet mens barna (forhåpentligvis) sove i bilen. Deretter stoppe for frokost.


2. Dersom budsjettet tillater, kan du kjøpe dine barn et nytt leketøy for turen. Ikke la dem spille med det til du er i bilen eller på vei.


3. Ta med en bærbar DVD-spiller hvis bilen din ikke allerede har en. For lange turer, pack minst 3 eller flere DVD'S. Det er enda bedre hvis du kan kjøpe et par nye til å holde barnet (ren) oppmerksomhet bedre.


4. Pakk et kulere med masse din barn favoritt snacks, drinker og smørbrød. Holde kulere hendig i bilen, slik at du bare kan komme inn og gi dem noe. Pakking din egen mat sparer på kostnader.


5. Stoppe på en rasteplass fint for å spise måltidene. Dette vil være mindre vekt deretter hauling barna i en overfylt Mcdonald's. Når vi reiser fra Texas til Maryland hvert år stoppe vi på en rasteplass vakre for i Tennessee. Den har fin baderomsfasiliteter og ligger på flere mål å gi barna en sjanse til å kjøre og eksos noen av sin energi.


6. Stopp hver 3-4 timer. Hvis du reiser med små barn som oss, vil du virkelig ønsker å dra nytte av dette tipset. Barna har ikke et konsept for tid. Innen går 3 timer i en bil det virket som evig til dem. Selv stoppe på en bensinstasjon, og la alle få ut av bilen og strekke sine ben i noen minutter virkelig fungerer.


7. Leke bil. En favoritt av våre er 'Politiet og Vette's '. Ett punkt er gitt for hver politibilen flekket og to poeng er gitt for Corvette's. Men hvis du ringer en bil, og det er ikke riktig deretter trekker du punktene. Det hjelper med å få øye på det skjulte politiet bilen før han flekker du!


8. Ta masse puter og tepper. Barn er mer sannsynlig å sove i bilen hvis de er komfortable.


9. Hvis du har tenkt å være et sted over natten før du reiser neste dag, pakke alt du trenger for natten i en bag. På den måten når du kommer til hotellet du trenger ikke å laste ut hele bilen. Jeg kjøpe største Ziploc poser jeg kan finne og sette mine barn klær i dem og skrive navnet sitt på den. Så ta jeg bare det som er nødvendig.


10. Sjekk hoteller å se hvis de tilbyr gratis frokost. Vår favoritt hotellet å bo i er Holiday Inn. Barna bo og spise gratis. Hvis vi kommer til hotellet for kvelden, kan de spise middag gratis og deretter frokost neste morgen. Nok en gang sparer det på kostnader, spesielt hvis du pakke dine egne lunsj.


Jeg håper disse tipsene hjelpe deg på ditt neste bilferie.

No comments:

Post a Comment