Sunday, January 22, 2012

Vil du Fly gratis? Her er hvordan jeg gjør bare at!

Vil du Fly gratis? Her er hvordan jeg gjør bare at!


«Å reise er så dyrt! Hvor på jorden kan du råd til å reise så mange ganger i året Glen?"


Med en forvirret titt på ansiktet mitt svare jeg, "Hva mener du det er dyrt. Jeg fly gratis. Ikke du?"


Jeg har hatt denne samtalen så mange ganger med venner og kolleger jeg bestemte meg for det var på tide at jeg dele med resten av verden det jeg trodde var åpenbart....At ganske mye noen kan fly gratis.


La meg forklare noe du sikkert allerede vet, men sjansene er ikke fullt kapitalisere på.


Flying er gratis!


Hvordan? Med Air Miles av kurset.


Hva er Air Miles du spør? De er "poeng" som de fleste større kredittkortselskaper vil gi deg når du kjøper med kredittkort.


Jeg kan høre du allerede. "Hyle dee doo Glen, fortell meg noe jeg ikke visste!"


Vel, selv om du kanskje har kjent at du kan få gratis air miles bruker kredittkortet ditt for å forløse mot ledig flyreiser, visste du at folk flest ikke (kanskje du) kapitalisere på dette?


Du fly gratis 6 ganger i fjor? jeg gjorde!


Ja, det er 6 som i 'seks' ganger - gratis. Og jeg kunne har fløyet enda mer, men jeg gjorde ikke trenger eller vil.


Nå hvis du fløy at mange ganger eller mer i fjor trenger du sannsynligvis ikke lese videre. Men hvis du ikke du trenger å lære å maksimere antall air miles du kan presse ut av kredittkortselskapet.


Her er hvordan jeg gjorde det.


Skaffe og bruke et "Gull" kredittkort


Alle større kredittkortselskaper tilbyr et "Gull" eller tilsvarende kredittkort til sine kunder som omfatter flere fordeler, blant annet, gratis forsikringer, tap og beskyttelse mot tyveri av varene du kjøper og selvfølgelig gratis air miles!


Ja, jeg vet, de belaste deg en årlig avgift for å har en gull-kort. Yup, jeg har betalt $120 i fjor for gull-kortet mitt og jeg fløy seks ganger. Det betyr at jeg har betalt hele $20 for hver flyreise jeg tok. OK, du fikk meg, jeg fly ikke gratis men snarere på en 99.9999% rabatt!


Flere Air Mile poeng, er lik mer gratis reise


Maksimalt antall Air Mile-poeng som du får ved å bruke kredittkortet ditt for alt! Og jeg har bety alt.


Her er noen måter jeg bruke mitt kort. Hvis du vil se hvis du ikke kan tenke på noen mer.


Personlig bruk:


-dagligvarer
-klær
-bleier
-gass
-spise ute
-filmer
-underholdning
-skole, undervisning
-bøker
-CD
-health insurance
-Hjem forsikring
-bil forsikring
-Livsforsikring
-ned betaling på ny bil
-bilen leieavtaler
-PC-utstyr
-telefonregningen
-Internett regningen
-TV-faktura
-vannet bill
-gass bill
-elektriske regningen
-eiendom skatt
- og alt og alt annet!



Bruk:


-Internett innkjøp
-betaler filialer
-betale leverandører
-betalende sammentrukne ansatte som regnskapsførere, programmerere, støttepersonell
-betaler for annonseringskampanjer
-office-produkter
-Hoteller
-rental cars
-mat
... og noe og alt annet du kan tenke på.


Så du ser, er mulighetene på hvordan og hvor du kan foreta betalinger med kredittkort ubegrenset. Og fordi de er ubegrenset, gratis reise bør nesten ubegrenset til.


Tenk på det. På slutten av året, hvor mye av din lønn er igjen på en sparekonto? Ti, kanskje til og med 15 eller 20%?


OK, la oss si at du er en eksepsjonell saver og er i stand til å lagre 20% eller årlig inntekt. Det betyr at 80% ble brukt på alt og alt annet. Bruke den på kredittkortet ditt og få gratis Air Miles!


La meg gjøre matematikk for deg...


Basert på eksempel på tilbringer 80% av din inntekt


Hvis du har tjent $50,000 som betyr at du brukte $40,000 Hvis du tjene 1 Air-Mile for hver $1,00 du bruker, er 40.000 Air Miles hvert år.


Men vent!


Hvis du driver en virksomhet og hadde utgifter av si $ 50 000 som ville bety en ekstra 50 000 Air Miles hvert år.


Hvor mange flyreiser kan du ta med 90.000 Air Miles hvert år?


Hva om du tjener og enda større inntekter? Hva skjer hvis selskapet utgifter er større enn $50,000?


Gjør deg selv en tjeneste. Plukke opp en penn og papir og begynne idédugnad alle måter du kan begynne å betale via kredittkort og av alle steder du kan starte reiser gratis!


Husk at selv om hva du betaler for med kredittkort, må betales av hver måned for å unngå å betale absorberende renteomkostninger. Jeg vet, du visste at. Men som maksimerer Air-Miles, folk flest gjør ikke det. Kontroller at du ikke er 'mest folk"og nyte gratis flyturer!

No comments:

Post a Comment