Friday, May 18, 2012

Siberia, Russland del 3 � kommunistiske fly og definere �Fluent�

I de to første delene av denne serien dekket vi min beslutning om å flytte fra San Diego til Chita, Sibir å være professor ved Tsjita statlige tekniske universitet. Vi plukke opp historien ombord flytur fra Anchorage til Khabarovsk, Russland.


Dag 3


Teknisk, det er dag to og en halv. jeg tror. Tid begynte å dimme som vi fløy over den internasjonale dato linjen. Vent, vi legge til en dag eller miste en dag? Jeg var så forvirret at jeg ikke visste om de vil sutre om å miste eller få en dag i livet mitt. Uansett hvilken dag det var, var vi flyr langs lykkelig på Aeroflot.


Jeg må si at kommunismen hadde noen ting går for det. Gjennomsnittlig flybillett i USA bør komme med en shoehorn å hjelpe kile du i setet. Gud forby Hvis personen foran deg bør sette sine seteryggen. Jævla folk i første klasse! Kommunismen løste dette problemet pent.


Jeg vil ikke si vår flyet var gammel, men de yngre fly rundt vår gate var samles å høre våre fly fortelle historier om den første flyvningen av brødrene Wright. Til tross for noen interessante detaljer [min Gud, hva det ser ut som en sprekk i vingen? Det bedre ikke være duct tape!], "modenhet" av våre flygende bull hadde noen klare fordeler.


En sentral konseptet av kommunismen er at det er bare en klassen av folk, nemlig arbeiderne. Teoretisk sett, alle får samme behandling. Fordelene med denne teorien er diskuteres, men jeg kan fortelle deg det som holder kapitalismen i bakken når det gjelder å fly.


Sitteplasser seksjon på vårt flyet var jevnt førsteklasses. Det var rikelig med plass til rumpe og ben. Hver to-seters delen var tilsvarende tre plasser på en U.S. flyselskap. Det var minst to fot av setet foran meg. De som flyr mye vil forstå som jeg rolig kaster en tåre til minne om at flyturen. Halvsover komfortabelt, gir jeg ikke en jævla Hvis vingene falt av. Minst skulle vi i stil!


Våre flyturen bestod av ca 100 personer. Av disse var 90 prosent russerne. Grae og jeg telles som to, og de resterende fem eller så folk var religiøse frivillige kommer til å konvertere godless massene. De syntes å være å ha Nei lykken på flyet, men Grae og jeg var i stand til å slå opp noen samtaler.


Jeg må si at russerne på flyet var svært hyggelig og veldig ærlig. Mens ærlighet er vanligvis en god ting, gjorde sine oppriktige meninger meg litt ubehagelig. Først var det en klar konsensus som vi var ute av våre sinn for enige å gå til Chita. "Du kommer hvor?" ble etterfulgt av en masse whispering mellom russerne og bulging øyne. Siden jeg tvilte piloten ville være villig til å slå fly rundt, dette var ikke spesielt trøstende.


Våre samtaler reist et ytterligere problem angående definisjonen av "flytende". I mitt sinn betydde blir flytende i et språk at en kan få veibeskrivelser, fortelle historier som kjedelig, etc., på det aktuelle språket. Det ble raskt klart at Graes definisjon av "flytende" var noe mindre. Dette ble bekreftet når han slått til meg og sa: "Mann, jeg har glemt mye."


utmerket. Khabarovsk var bare et par timer en måte. Men det er en historie å bli fortalt i del 4 av denne serien

No comments:

Post a Comment