Thursday, May 24, 2012

Student Travel � Backpacking I Europa

For de heldige få, livet er ikke komplett uten en tur for backpacking gjennom Europa. Denne høyre i passasjen antas å fremme prosessen modning av studenter, ifølge sosiologer. Selvfølgelig har andre opined at innholdsrik mengder alkohol, sol og Amsterdam har noe å gjøre med den. Uavhengig av formål har du fortsatt å finne ut hva du kan ta.


Ryggsekk – komme i kontakt med din indre-Mule


Tydeligvis er det første kritiske elementet ryggsekken. Mens en ikke trenger å kjøpe $ 10 000 Himalaya Turbo Pack, bør du også unngå $12 blå lys spesielle. Så, hvordan kan du velge en lykkelig middelvei?


Den beste metoden for å plukke en ryggsekk innebærer tre telefonen bøker. Velg/swipe/låne tre gule side bøker fra naboer, venner, fiender og treffer lokale sportsbutikken din. Med bøker, hodet til den backpackapalozza delen av butikken og plukke ut noen solid/kul/opprørende rigger. Ting telefonen bøker i, justere stroppene og gå for en spasertur. Nå bryte i en kjøre for å simulere fremtidige streker for tog / ferries / toaletter og gjøre selgere nervøs. Disse trinnene bør raskt avsløre den perfekte pack.


Nå, du har kanskje lest andre publikasjoner, noe som tyder på svært teknisk måter å merke en ryggsekk. Stol på meg, til du har kjøre for siste fergen fra Italia til Hellas, du har ingen anelse om hvordan du velger en pakke. Testen tre telefonlisten løser dette pent.


Hva du kan ta


Det er noen mantraene som hver person bør chant før pakking for Europa. Disse Kormusikk ble opprinnelig utviklet av lite kjent, Oh My baksiden munker av Sørøst-Asia. "OMB" munkene ble kjent for reiser halvveis til langt unna byer, snu rundt, retur hjem og deretter reiser den fullstendige måten å sa byer. Religiøse eksperter opined hensyn til dypt metafysiske betydningen av slike turer. De ble senere flau når munkene avslørt baksiden og videre natur turene var grunn til å glemme noe, ofte om de hadde slått av strykejernet. Likevel, slike Kormusikk har blitt veiledende lys av erfarne backpackers.


La oss langsomt og tydelig chant sammen,


"Jeg vil pakke bare det som ikke vil resultere i meg å være hunched over som en Sherpa."


"Husk at jeg kan plukke den [(lower voice) tannkrem, bestille, såpe] opp der."


"Jeg vil ikke ting din pack til punkt for sprengning, for din jævla glidelåser alltid pause/få snagged/nekte å jobbe."


"Jeg vil lære ydmykhet gjennom bruk av utrolig krøllete klær og skal ikke bringe et Strykejern."


"Jeg skal bringe bare en guide bok, ikke en for hvert land som jeg kan se."


"Jeg godtar at jeg vil komme hjem på seg noe jeg ikke ta og vil ha mistet/handlet/brent mye av hva jeg tok."


For kvinnelige reisende og, OK, den sporadiske mannlige,


"Jeg vil ikke bringe høye hæler eller en gaggle av sminke."


Admittedly, chanting disse mantraene vil ikke bringe du umiddelbar opplysning. Gnage, ikke. Du kan alltid kaster elementer eller sende dem hjem i en boks til dine foreldre, venner, parole officer. For snarrådig backpacker er det ikke uante av å sende spesielt stinkende/misfarget/giftig klær til en ex-kjæreste/ex-kjæreste/little brother. Følg disse retningslinjene for praktisk og du vil snart lykkelig snakke i en høy røst å gjøre utlendinger forstår du.


Bevis


Dette er den harde delen for de reisende til å bryte sine sinn rundt. Du vil glemme de spesielle øyeblikkene av turen når du møtt hunk Sven eller babe Svenetta fra Sverige, og hadde en romantisk kveld/danset den natten bort/fikk arrestert i Ios/Ibiza/the airport. Kanskje ikke umiddelbart, men du vil til slutt glemme.


Du vil også glemmer eller mister kontaktinformasjonen av menneskene du møter, til tross for omhyggelig skrive det ned på baksiden av en coaster/serviett/din hånd i en bar / poesi lesing/fengsel på tre om morgenen. Overraskende, sa coaster/serviett/hånd ofte overleve natt, dag, helgen og få satt i ryggsekken allerede kastet. Selvfølgelig, er deres tilstedeværelse ofte glemt når du senere legger en Oktoberfest krus/våt håndkle/tannbørste i. Ekstra utfyllingen på bunnen av din Emballere er spesielt utformet for å håndtere decomposing resultatet. Likevel, informasjonen er borte, og så er din fremtid med Sven/Svenetta.


Hvis du vil registrere de magiske øyeblikkene av turen riktig, må du ta en dagbok eller kladdelinjer. Vær redd ikke, du kan brenne det senere før du får gift/foreldrene dine få nosey / du har barn. Du en journal i vann, øl, Svettetålende med tanke tilfeller. Selvfølgelig, jeg foretrekker en Nomad Travel Journal, men sørg bare for at du tar noe. Når du har litt ekstra tid i cellen buss, tog, fengsel, kan du registrere hvordan fikk du det, og de du har møtt.


Stol på meg, når du, Sven/Svenetta og barna ni sitter på veranda 10 år senere, du sterkt vil nyte reading journal. Selvfølgelig, som forutsetter at du ikke brenne den.

No comments:

Post a Comment