Friday, December 23, 2011

Bratislava overraskelser som perfekt hjort destinasjon

Bratislava har dukket opp som en ny varme stag og høne helg reisemål for britiske om-å-være-ons publikum.


Med oppstigningen av priser gjennom Bratislava-baserte Sky Europa og siden November 2004, har EasyJet Bratislava fått mer oppmerksomhet som en stag markedet med britiske operatører og lokale turoperatører innføre målet og spesialiserte slovakisk hjort turoperatører emerging.


Den uavhengige februar 2004 prediksjon som "alle ingrediensene til Slovakias kapital til å bli det siste parti reisemålet er på plass," har skal påvist høyre. Stadig mer grupper av tjue til tretti - noe herrer og damer er pakking London Stansted og London Luton til Bratislava flyreiser å nyte i Bratislavas rik ennå Billige gjestfrihet scene.


I motsetning til bedrifter i Praha, Budapest eller Amsterdam, Bratislava hoteller, puber, barer, har restauranter ennå ikke hatt nok dårlige erfaringer med bølle engelsk hjort dos for å behandle dem med bans andre tøffe taktikk.


De fleste hoteller likevel Velkommen hjort business - kanskje et tegn på immaturity av overnatting service market.


Det er absolutt ekte gode kjøp å være hadde på hotellet front, underholdning foran og sist men ikke minst prisen på øl. Selv etter at siste styrking av Slovakisk krone og prisen stiger, som var forventet å følge med EU-tilknytning i mai 2004, kan du fortsatt hadde en halvliter lager for på rundt 50 pence selv i den maleriske og posh barokke gamle bydelen.


Omdømmet til slovakisk kvinners skjønnhet og approachability av vestlige menn er ingen liten boost til byens attraktivitet. Sannsynlig, som målet fortsetter å motta rave vurderinger i internasjonal presse og horder av frolicking stags vokse, markedet vil modnes og være mer forsiktig med hjort weekend goers.


Bedre prøve selv før det er for sent...

No comments:

Post a Comment