Saturday, December 31, 2011

Hvordan holde plass mens du reiser selv på en romantisk Getaway

I dag, Norm Goldman, redaktør av www.Sketchandtravel.com og www.Bookpleasures.com er glade for å ha som gjest, Jim Kaese, en elite amatør triathlete, entreprenør forretningsmann og utholdenhet sport coach.


Forfatter av The atletisk-tenkende reisesjekker: der arbeidet ut og opphold når Fitness er en prioritet, Jim besøkte America's top 78 travel destinasjoner å finne de aller beste hotellet/fitness-arrangør-kombinasjonene.


Velkommen Jim til www.Sketchandtravel.com og www.Bookpleasures.com.


Norm:


Kan du fortelle oss noe om deg selv Jim og hva provosert du inn skrive om den aller beste hotell og fitness spillested kombinasjoner?


Jim:


Gjennom årene reiste jeg mye for arbeid og glede. I tillegg til å finne steder å bo som passet mitt budsjett og bekvemmeligheter-valgpanelet, har jeg alltid prøvd å identifisere Hoteller som tilbys gode fitness-alternativer. Men tid og tid igjen, ville jeg viser opp på hotel og oppdage at treningssenter "state of the art" var et skap publikasjonssidestørrelsen rom med gamle eller ødelagte utstyret. Eller "runde"-bassenget var en kort ellipse uten lane linjer. Eller "løpende rutene" besto av et kart som er levert av concierge som er rettet gjester å jogge rundt i gatene i hotellet 10 ganger. Det boggled min tankene hvordan disse hotellene kan gjøre slike blatant fremstillinger. Så jeg bestemte meg å skrive den første cross-country støttelinjen som objektivt anbefaler BEST stedene for å bo for de som liker healthy living og bo passe.


Norm:


Tror du at hvis par er ute etter en ideell romantic getaway de bør også ta hensyn treningsfasiliteter, og hvis så, hvorfor?


Jim:


Jeg tror alle bør ta i betraktning kvalitet av fitness-fasiliteter-inkludert par på en romantisk getaway. Øvelse ikke bare hjelper forsterke ditt immunity systemet, lavere stress, og forbedre din sovende vaner; det hjelper også deres kjønnliv. Studier har vist at healthy people har bedre sex, og har en tendens til å bli lykkeligere. Og jeg tror det er viktig å understreke at når jeg sier "oppgave", jeg ikke snakker om en time for hard-core kjører eller løfte vekter på gym-20 minutters gange livlig kan gjøre knep.


Norm:


Hvis du hadde å nevne 5 ideell romantic getaway gjestfrihet egenskaper som kombinerer en unik romantisk atmosfære med stor treningsfasiliteter, hvilke ville du velge og hvorfor?


Jim:
· San Francisco er en av mine favoritt romantisk byene---broen, tåke, regn, restauranter, og de kulturelle tilbudene Opprett en perfekt scenen for en usedvanlig romantiske turen. Noen av SFO Hoteller i boken min ville være stor fitness/romantikk kombinasjoner, men Hotel Rex er den beste avtalen for pengene. Et lite, intimt hotell egenskapen bare noen skritt fra Union Square og Kina Town, Rex gir også gjestene med en nedsatte priser pass til en fantastisk (men små) helseklubb nedover gaten, en klubb.


· Hvis penger er ikke noe objekt, The Miraval Spa og feriested i Tucson er en praktfull getaway for par som ønsker for å bo passer og bli bortskjemt. Alle måltider er inkludert samt alle typer øvelse-alternativet som du kan forestille deg---ridning, runde svømming, klatrefjell, etc.
· For de som ønsker å legge til litt mer "party" i sin tur, er Miami's South Beach Hoteller fylt med romantikk. Shore Club, Delano, Ritz og National er alle i boken, ga mye kjærlighet og liveliness for sine gjester.
· Colorado Springs Broadmoor Hotel er et fantastisk resort beset av serene innsjøer og fjell-landskap. Broadmoors treningssenter og Spa er utstyrt med moderne maskiner og en regulering runde bassenget. Og de nærliggende stier Opprett fantastisk jogging og fjell sykling muligheter.
· New York City kan aldri bli forlatt av romantikk-listen. Flere egenskaper gjør eksepsjonell romantisk destinasjoner, men Parker Topaz, over gaten fra Central Park og topper min liste. Det er NYC, så forventer small ennå koselig hotellrom. Scandinavian smaken, enorm visninger og omfattende på stedet health club gjør det en av beste.



Norm:


Hvorfor bør par være bekymret fitness aktiviteter når de er borte på en romantisk getaway eller på deres bryllupsreise?


Jim:


Trener for bare 20-30 minutter hver dag kan du starte dagen sunn og hjelpe deg med å gjøre bedre valg i hele resten av dagen. Deretter vil nyte liten indulgences som din favoritt stykke kake eller et par cocktailer eller sitte rundt ved bassenget i seks timer ikke virke som en stor avtale. Ikke glem om den forbedrede sex også!



Norm:


Hvordan kan vi fastslå kvantitet, kvalitet og merkevare treningsutstyr på anbefalte hotell hvis vi aldri har vært der?


Jim:


Kjøp The Athletic-Minded reisesjekker (ler). I tillegg til å gi en omfattende skrevet anmeldelse dekker alt du ønsker å vite (rom-utseende, Romservice, gratis frokostbuffé, ark tråd-teller, etc.) om hver egenskap, detalj vi også spesifikt i grafisk form antallet av apparater, deres tilstand, merkevarer, vekt/styrke alternativer, bassenget dimensjoner, kjører ruter, etc. Men hvis du kommer til en by som ikke er dekket i boken, er best du kan gjøre kall opp i resepsjonen og be ham/henne dine spesifikke spørsmål. Noen ganger hjelper det selv for å bekrefte med vedlikehold arbeidstakere.



Norm:


Svært ofte når vi ferie synes vi å returnere hjem fullt avslappet, men svært mye ute av form. Hvordan kan vi unngå dette?


Jim:


Lage morsjon del av din daglige rutine, akkurat som dusjing eller børsting tennene. Når du tenker på det, er 20 minutter ikke så mye tid i det hele tatt. Spesielt mens du er på ferie, når du ikke trenger å bekymre deg om å gå til arbeid, og alle andre problemer hjemme.


Norm:


Det er alltid en fristelse til seg når vi er på ferie. Hvordan kan vi bekjempelse av denne fristelsen samtidig tid fremdeles nyte oss selv?


Jim:


Som jeg sa før, lar øvelse deg ikke bekymre deg så mye over hva du spise og drikke. Du kan ende opp med å ta i mer calories, men å være aktiv og utøve bør bidra til å brenne de av ganske enkelt.



Norm:


Er det noen mat som vi bør unngå når vi er på ferie, og hvis så, hvorfor?


Jim:


Ferie er ment for å være en pause fra alle som problemer og bekymringer du, rett? Når jeg gå bort, liker jeg å spise lokal mat og oppleve den lokale skikker uten bekymringer om hvor mange kalorier er i min middag, osv. Å vite at jeg utførte mitt daglige trening reassures meg at jobbet noe jeg ta i av samme dag eller neste. Så, Nei, ikke bekymre deg om å unngå visse matvarer---bare sørg for å få i en daglig svette.



Norm:


Er det noe annet du ønsker å legge til?


Jim:


Bare det jeg har vært virkelig berørt av det store antallet personer som har skrevet oss sa at de er så glad vi skrev denne boken fordi de også var stadig frustrert av den reiselivsbransjen uvitenhet om fitness-valgpanelet. Brev og e-post har kommet fra hard-core idrettsutøvere, i tillegg til rekreasjon exercisers som bare liker å sette på 20 minutter på en god elliptisk maskin eller sykkel. Vårt mål for alle sammen var ganske enkelt å gi en pålitelig ressurs som vil hjelpe folk med å nyte en sunn livsstil mens på veien. Så langt, synes det at vi har lyktes.


Besøk www.socalpress.com Hvis du vil vise et utvalg kapittel og finne mer informasjon om The atletisk-tenkende ™ Traveler, en første av dets type travel ressurs for de som liker en sunn livsstil og arbeider ut mens du er på veien.

No comments:

Post a Comment