Wednesday, December 7, 2011

Ting du må vite før du booke et hotell Online

Ser det ut som om hver gang du ser deg rundt på Internett for et hotellrom, du finner flere webområder som sier at du kan få et rom for mindre?


Selv om det kan høres fristende, har online hotellbooking sitt eget sett med utfordringer. Et webområde for online-rabatt hotell booking bør gi følgende grunnleggende ting:


• Tilby sanntid rommet hotellbooking


• Tillat dato endringsforslag og -avlysninger online


• Priser bør tydelig indikere hvilken valuta er blir sitert, om kursen er per person eller per rom, og hva er og hva som ikke er inkludert i prisen, og hvis avgifter ikke er inkludert, hvor mye de vil være


• Informasjon om plasseringen av hotellet skal føres opp på hotellsiden beskrivelse. Dette kan hjelpe med å identifisere avstanden fra hotellet til visse landemerker eller flyplassen


• All informasjon om hotellet (som for eksempel fasiliteter og priser) burde være lokalisert på hvert hotell-webside


• Bilder av hotellet


• Kvalitet stjerner, forbrukeren rangeringer med forbruker vurderinger


• Gjør online hotellreservasjoner booking site har et medlemskap program (som http://www.ratestogo.com/membership) som tilbyr belønne meningene og rettigheter


Sjekkliste før og etter du bestiller et hotellrom online


Hvis du følger denne sjekklisten, er du mindre sannsynlighet for å ha ubehagelige overraskelser i butikken for deg:


• Har du sett hotellet på et kart, og du forstår den nøyaktige plasseringen?


• Vet du hva prisen er, hvilken valuta som det er sitert i om denne kursen er per person eller per rom, per natt eller per hele oppholdet?


• Forstår du standard/kvalitet av hotellet?


• Gjør hastigheten inkluderer alt eller er avgifter, tilleggsavgifter, tips, avgifter, osv., ekstra? Hvor mye er slike ekstra kostnader hvis de eksisterer? Finnes det andre obligatorisk kostnader som du kanskje har å betale?


• Er det noen ekstra inclusions eksempel frokost, og hvis så, er det en tilberedt eller kontinental frokost?


• Forstår du hva romtype og sengetøy konfigurasjonen du skal bli?


• Er din reservasjon garantert? Vil det bli avholdt for sen ankomst?


• Hva er retningslinjer for endring, avbestilling og tilbakebetaling hvis du trenger å endre eller kansellere din bestilling?


• Gjorde kredittkortnummeret du ga til Internett booking-tjenesten bare garantere rommet ditt, eller gjorde de belaste et depositum (eller selv hele oppholdet) på tidspunktet du har gjort reservasjonen ditt kredittkort?


• Du kan kontakte hotellet direkte 24 timer etter at du har gjort din online booking, for å bekrefte at reservasjonen har dukket opp i deres system for lokal datamaskin. Du kan også sjekke med dem for å se hvis bookingen er det samme som du har gjort i form av romtype, romprisen, datoer, etc.


• Hvis du har spesielle behov eller krav eller forventninger, bør du doble kontrollere med hotellet direkte at disse spesielle forespørsler har blitt mottatt av dem og er forstått og vil bli gitt.


• Viktigst, hvis du er forhåndsbetalt beløp du til webområdet for internet bekrefte at du ikke vil bli fakturert igjen av hotellet direkte. Husk at de fleste Internett-webområder er helt uavhengig av hoteller de service, og kan være plassert hvor som helst i verden; Når de får penger; Det er ingen garanti for at de passerer den på til hotellet i tid for ditt opphold.


www.ratestogo.com (http://www.ratestogo.com) er et nettsted som har svarene på alle disse spørsmålene. Besøk http://www.ratestogo.com/Hotels-Last-Minute/EN for siste minutt avtaler for over 5.500 globale egenskaper gjennom en sanntid booking motor.

No comments:

Post a Comment