Friday, December 30, 2011

Hvordan California Couples Plan romantiske Getaways med deres hundene

I dag, Norm Goldman, redaktør av www.Sketchandtravel.com og www.Bookpleasures.com ønsker velkommen en mest uvanlige forfatter, Maria Goodavage, tidligere korrespondent for USA i dag.

Maria er forfatter av The Dog ’ s Lover ’ s følgesvenn til California, og hun er også opphavsmann til hele hunden beiler ’ s følgesvenn serien publisert av Avalon Travel publisering.

Hun kommer på våren 2005 med den femte utgaven av hunden beiler ’ s følgesvenn til California og den femte utgaven av hunden beiler ’ s følgesvenn til Bay området.

Maria er her i dag for å snakke med oss om hvordan California couples rutinemessig planen romantiske getaways med deres utholdende.


Norm:

Takk Maria for samtykke til å bli intervjuet av sketchandtravel.com og bookpleasures.com. Kan du fortelle vårt publikum noe om deg selv og hva motiverte deg til å skrive om hundene og romantiske getaways? Også, jeg forstår at en publisher-Avalon skal slippe ut i våren 2005 en ny utgave av boken som vil veie inne for rundt 1000 sider. Kunne du kort fortelle leserne om denne boken?

Maria:

Min Airedale skrekkelig, Joe hunden, motiverte meg til å begynne å finne steder der hunder ble tillatt. Tilbake i 1989, da han gikk inn i mitt liv, svært få steder tillatt hundene. Hver gang jeg prøvde å forlate hjemmet uten ham, om å gå bort på oppdrag for USA Today eller tilbringe avslappende helg ut av byen, jeg ’ d få “ utseende. ”

Alle som ’ s noensinne har hatt en hunden vet “ titt. ” du skjønner ’ t ønske å se den, og din hunden vet hvordan å gi den, uavhengig av den fantastiske vare han ’ ll få når du ’ re gått. Når du lar, hvis du ’ re noe som meg, du har en tung hjerte – absolutt ikke en flott måte å starte en romantisk helg. Joe var slik en ekspert skyld giver at jeg begynte forsker steder der han kunne komme sammen, enten på en tildeling, eller for en morsom helg getaway.

Min første bok på steder for å ta en hunden kom ut et par år senere. Det dekket San Francisco Bay Area, og boken solgte så bra at min utgiver spurte om jeg kunne gjøre en bok i California. Joe og jeg reiste staten, ofte med en annen hunden eller to, og resultatet var hunden beiler ’ s følgesvenn til California, som har blitt umåtelig populær hos California hunden folk.

Denne våren (2005) femte utgaven kommer ut, og det ’ s beefiest inkarnasjon ennå – ca 1000 sider, takket være enorm økning i antall hunden-vennlig inns, restauranter, og Parker. Hunden reise er scorching hot disse dager, og størrelsen på bok gjenspeiler dette.

Boken er en veldig bra guide for alle som har en hunden Golden State. Vi rate Parker, strender og fotturer på en skala fra én til fire paws. Vi har også beskrive hundrevis av mest hunden-vennlig restauranter, hoteller, butikker, Vinprodusenter og aktiviteter, og ta med dusinvis av avsporing som ferje turer, tog rides og banale roadside severdigheter. Hvis det er hunden vennlig, og vi kan passer det, det ’ s i boken.


Norm

Hvorfor ville du vil ta med hunden på en romantisk getaway?

Maria:

Great spørsmålet. Hvorfor ville noen vil ta en hund på en romantisk getaway? Hvorfor ville du vil ta med seg en furry skapning som drools, riper, og licks hans private deler til streik tider? Det absolutt ’ t lyd svært romantisk, gjør det?

Men sperring disse vakre utholdende vaner, det ’ s mye å si for å bringe en hunden sammen på en liten romantisk ferie. Hunder har blitt en integrert del av våre familier, og det ’ s vanskelig å etterlate et familiemedlem i en kennel eller med en hunden sitter. Skyld-faktor som jeg nevnte tidligere virkelig kommer i lek. Og fordi så mange steder i disse dager Velkommen hundene, du kan faktisk spare penger ved å bringe din hunden langs ordne i stedet for omsorg.

Det ’ s svært vanlig for California par til å ta en hund på en romantisk getaway. Det ’ s mye lettere å få en hund på en av disse ferier enn å bringe sammen et menneskelig barn. Du kan ha din intimitet nesten uten avbrudd. Pluss hundene gir deg en unnskyldning for å komme ut og ta disse nydelig liten turer på stranden.

Norm:

Du hadde nevnt til meg at noen av de mest romantiske destinasjoner og inns i California rulle ut det røde teppet for hundene? Kan du utdype dette og fortelle oss noe om disse inns, hvor de er plassert, hvordan er hundene innkvartert, i tillegg til de ekstra avgifter som kan være involvert?

Maria:

Noe jeg ’ ve merke gjennom årene er at jo bedre den nasjonale innstillingen, jo bedre sjanse for at hunder er tillatt. Faktisk, skje de beste romantiske destinasjonene i California også for å være blant de mest hunden-vennlig. Det ’ s counterintuitive før du skjønner at disse stedene vil gjøre sine gjester lykkelig, og hvis det betyr at accomodating en hund, de ’ re ofte glad for å være i samsvar.

Tenk på det. God hunder gjør stor hotellets gjester. De ’ t stjele håndklær, og de ’ t få full og holde naboene oppe hele natten. Så lenge hunden ’ s personen er ansvarlig og bringer bare en ren og frisk-artet, housetrained hunden sammen og spiller ’ t la henne alene i rommet, kan det være enklere på rommet enn et barn ville være. Hunden gjester ofte måtte betale en ekstra avgift eller et innskudd, men det ’ s vanligvis svært rimelige. (De to eksemplene fra boken, som jeg ’ m inkludert nedenfor, har høyere avgifter enn de fleste, men de ’ re verdt det.) Og mange losji fremdeles utleie hundene bo gratis, selv om som ’ s får mindre vanlig.

Noen inns bare tillate hundene, mens andre virkelig gi hundene kongelig behandling. Denne våren, med utgivelsen av den nye utgaven av The hunden beiler ’ s følgesvenn til California, mest hunden-vennlig inns vil motta våre ettertraktede gyldne bein Award. Vi ’ ll være belønner et postnummer i år, fordi så mange losji og restauranter er virkelig introduserer den røde teppet for Hjørnetann.

Topp-kjeder, herunder Loews, Kimpton, Westin og w hoteller er svært accomodating hundene. De fleste har programmer der hunden gjester få ulike behandler og godbiter, inkludert hunden liggesåret, boller, gourmetmat og vann, og noen ganger enda doggy massasje. Slags gjør meg ønske jeg var en hund. Jeg ’ d bringe en dato, få en massasje, ristet brød med litt vann for gourmet, knase noen høy klasse kjeks og kose på min ultra skjegg hunden seng. Men med min Reisebudsjett Motel 6 er ofte mitt hjem hjemmefra. (Tidbit for budsjett romantisk traveler: hver Motel 6 tillater minst ett kjæledyr per rom. Og som Tom Bodett sier, Billige rom og dyre rom ser det samme med lysene av.)

Mindre romantisk inns abound, og er definitivt beste av mest kjærester tilbøyelig par med hundene. Her er et par eksempler, Hentet fra den kommende utgaven av The hunden beiler ’ s følgesvenn til California.

· Carmel: Cypress Inn:

Hundene får kongelig behandling her, delvis fordi skuespillerinne og dyr aktivisten Doris dag eier hotellet overdådig. Den staselige mauriske middelhavsstil Vertshuset er svært elegant, med fine oak etasjer og delikat antikviteter, men du aldri føle malplassert med din hunden. Dagens personalet gjør at din hunden føles spesielt velkommen, helt ned til å tilby pet senger og pet næringen for dine fire-legged venn. Hotellet personale vil hjelpe deg med å få deg en pet sitter, bør du avgjøre å begi deg ut på egen hånd uten din hunden. (Vi tviler på din pooch vil si «que sera sera» til denne ideen. Carmel er så hunden-vennlig kan du enkelt gjøre hele scenen med ham. Men noen meget vennlig, utmerket pet sitters er tilgjengelige gjennom hotellet hvis du kan stå din hunden hound dog utseende når du forlater.)

Ingen av rommene er de samme her, men de er alle fortryllende, avslappende og førsteklasses.
Rommene har ekstra ikke tilbys av de fleste hoteller, inkludert friske blomster
flaskevann, frisk frukt, din egen karaffel sherry og sporadisk sjokolade.
I tillegg for en ekstra avgift kan du delta i en ettermiddags-te i inns
nydelig library bar. Hunder er også Velkommen til cocktailer det.

· Mendocino: Mendocino Seaside hytter:

Don ’ t lure av navnet: Dette er ingen liten hytte, men et stort hav siden vertshus med fire romslige suiter og en egen hytte som ’ s nesten utelukkende for pets og deres folk. Hvordan ’ s dette for en regel reversering: “ folk uten pets kanskje kunne bo, med bare ved spesielle arrangement, ” sier inn eier Linda. Hundene wag deres hale hardt når bo her: de få en gave kurv med behandler, en mat og andre godbiter. Er det din hunden ’ s bursdag? Du får en rabatt på 10 prosent på oppholdet. (Nå du kan logre halen.)

Kanskje er den beste funksjonen for hundene at Mendocino Headlands State Park er ganske mye front yard her. Det ’ s et kjempefint sted å utforske med din leashed hunden.

Hvis du liker et vertshus som henvender til romantikk (Ja, med en kapital R), dette er stedet for deg: “ du er en spesiell Valentine 365 dager i året, ” touts vertshuset ’ s aptly benevnt web-område, romancebythesea.com. Telefonnummeret har selv ordet “ hjertet ” i den. Suitene har en bryllupsreise bøyd og en pen føler at ikke kanskje gå godt med en viss store gul laboratorium jeg vet (jeg skal nevne uten navn, Jake), men hunder av leketøy utvalg ser perfekt her. Egentlig er alle størrelse frisk-artet hunden Velkommen på inn. “ vi elsker alle kjæledyr, ” sier Linda. “ så lenge deres folk er frisk artet. ”

Mennesker også få kongelig behandling, med sjokolade, friske blomster og champagne eller glitrende cider venter i gjesterommene. Suiter og hytten har en featherbed, peis/tre kokeapparat, spabadekar og havet eller parken visninger.

Norm:

Du har også angitt at det er bryllup kapeller i California hvor din hunden kan være på din side da får du hitched. Har du noensinne deltok ett av disse bryllup og kunne du beskrive hvordan dette fungerer i praksis? Der ligger disse kapeller?

Maria:

Ikke bare har jeg delta på en, jeg ’ ve blitt bruden i ett! Min mann (Craig Hanson) og jeg møtte gjennom våre hundene. Han var taping et stykke på boken min Bay Area for lokale NBC TV agent, og han brakte sammen hans hund, og jeg tok med meg. Hundene slo den av, og det gjorde vi. Når ettermiddagen av skyting segmentet var ferdig, han spurte om jeg ’ d være interessert i å gå en hunden tur en gang. Det var en hunden tur jeg har virkelig gledet seg til!

Mange hunden turer (og et par år) senere, vi gift på vår gamle fiskebåt, i San Francisco Bay. Golden Gate Bridge var bak oss, San Francisco sparkled i avstanden. Hunder som startet alt dette var en stor del av bryllupet. Hans hund, Jade, var blomsten jenta, og hadde på seg en krans av blomster rundt henne nakken. Joe var Ringbærer med ring som er knyttet til hans krage i en lilla fløyel veske. Han var aldri en for båtliv, og han endte opp med å skjule under min brudekjole, som var veldig morsomt. At ’ s bildet jeg har sendt deg. Vår datter, Laura, elsker thumbing gjennom vår lille bryllup album til å se dette bildet av Joe peeking ut fra under mamma ’ s kjole.

Ikke alle ønsker å gifte seg på en gammel fiskebåt. Mange bryllup kapeller hele staten Velkommen hundene å delta i bryllup, eller i det minste være vitne til dem. Tahoe-området har flere, som Monterey og Big Bear Lake-området i San Bernardino County. Hunden-vennlig bryllup kapeller faktisk dot staten, men vi kan ’ t liste mange i boken på grunn av plassbegrensninger. Jeg ’ ve merke som vanligvis der du har hest og vogn rides som tillate hundene (og mange gjør), det ’ s hunden-vennlig bryllup kapell ikke langt unna.

I tillegg til kapeller finnes det utallige andre steder hvor din hunden kan være på din side på bryllupet ditt dagen. Utendørs bryllup, båt yacht bryllup, og bryllup på et hus eller en hunden-vennlig hotell er et par alternativer.

Hundene inne bryllup er så vanlig i disse dager at alt som trengs er en Google “ hundene ” og “ bryllup ” og du ’ ll komme opp med massevis av råd og ideer. Her ’ s en kobling til en morsom, informativ artikkel om do ’ s og don ’ ts for å la din hunden være din Ringbærer.


Norm:

Jeg forstår at det har vært flere kjendiser som har hatt sine hunder som best mann, flower girl osv., kan du gi navn til noen av disse celebrities og kanskje beskriver noen av disse seremonier?

Maria:

Dette hele startet lenge siden. Kitty Carlisle ’ s bryllup til dramatiker Moss Hart på 1940-tallet hadde mange hundene i nærvær av forferdelse over hennes mor. Ulike celebs har hatt sine hunder på sin side siden, men trolig den mest godt rapportert Hjørnetann Ringbærer i det nye Tusenårsriket har vært Adam Sandler ’ s bulldog, kjøttkaker. På Sandler ’ s 2003 nuptials modell-skuespillerinnen Jackie Titone, kjøttkaker kledd i en tux og yarmulke og trotted ned midtgangen med ringen på en pute på ryggen hans. (Dessverre kjøttkaker døde av et hjerteinfarkt året i ung alder av 4.)

Norm:

Hvis du måtte velge fem av de mest unike og romantiske destinasjoner i California hvor du kan ta din hunden, hvilke ville du velge og hvorfor?

Maria:

Grunnene til at jeg valgte følgende fem er ganske lik: en overflod av utsøkt, hunden-vennlig Overnattingssteder, restauranter, og turer og drop-dead nydelige omgivelser. Fire av min topp fem er på kysten, som fungerer godt for romantiske spaserturer på stranden. Og alle er spektakulære året rundt.

Fra nord til Sør:

• Mendocino

• Napa Valley

• Carmel

• Santa Barbara

• San Diego/Coronado området

Napa isn ’ t på kysten, men vin gjør opp for, don ’ t du tror?

Norm:

Er det noen andre steder i verden at du vet om hvor hundene er så velkommen i skianlegg og inns som California?

Maria:

Fra hva mange av mine lesere har fortalt meg, Frankrike er et nært kandidat, men jeg ’ ve aldri reiste dit med mine hunder (de ’ t snakker språket), så jeg don ’ t snakker av erfaring.

USA kommer sammen pent i hunden-vennlig-avdeling. Mine bøker har lansert en landsomfattende rekke hunden beiler ’ s følgesvenner på stor utholdende destinasjoner, inkludert Florida, New England, Chicago, Washington, DC, og New York. Disse bøkene alle funksjonen mange fantastiske inns Velkommen hundene.

Jeg håper denne trenden med hunden-vennlighet fortsetter, men hvis den gjør det, Californians kunne ha en 2 000-siders utgave av boken min på sine hender i et par år, og som vil bare aldri gjøre i hanske kupé.


Takk nok en gang Maria for din mest interessante perspektiv på romantiske getaways med våre utholdende

Og takk, Norm. Det ’ s vært moro!

No comments:

Post a Comment