Tuesday, December 27, 2011

New England hytter & hytter som en romantisk Getaway

I dag er Norm Goldman, redaktør av www.sketchandtravel.com og www.bookpleasures.com glade for å ha som gjest Bethany Ericson forfatter av New England hytter & hytter. Bethany er ekspert på New England.


Velkommen til www.Sketchandtravel.com og www.Bookpleasures.com Bethany og takk for å godta vår invitasjon til å bli intervjuet.



NORM:


Fortell leserne noe om deg selv og din kompetanse når det gjelder New England USA.


Bethany:


Min glede Norm. Takk for invitasjonen. Jeg vokste opp i New England, med familien om regionen, slik at jeg hadde reist seg en bit av området fra tidlig. Jeg bodde i nærheten av Thoreau's Walden Pond hytte, summered i en hytte i den innsjøer Region of New Hampshire, og har alltid vært glad i å utforske elver, hav, fjell og skogen i hver sesong. Men mens du skriver New England hytter & hytter ble jeg stadig overrasket og overrasket av skjønnhet området jeg trodde jeg visste at så godt, og jeg falt i kjærlighet med det over på nytt.


NORM:


Hvor er New England USA?


Bethany:


New England består av seks mest nordøstlige USA i USA: Maine, Vermont, New Hampshire, Massachusetts, Connecticut og Rhode Island. Den avgrenses av Canada, New York og Atlanterhavet.


NORM:


Hvorfor ville du vurdere et opphold i en hytte eller en hytte i New England USA et godt valg for en romantisk getaway eller bryllupsreise destinasjon?


Bethany:


Vel, ekstra personvern er innlysende, men det er også enklere å føle en del av det naturlige området du er i når du er i en hytte eller hytte enn når du er i noen anonym hotellrom. Når din naturlige området kan omfatte krasj bølger, blinkende fyr, fjell øverste vistas eller forbløffende fallet løvverk, denne tilkoblingen til omgivelsene for virkelig legger til overflod av ditt besøk. Tenk du er i en characterless hotell sted og prognosen er for strømme regn – du kan føle at fanget eller deprimert. Tenk du er i en hytte, og du føler at du har en flott unnskyldning for å bo under tepper med betydelige andre!


Når jeg gift i sommer, leide jeg en gammel sommerleiren. Mine gjester spilte i innsjøen, spiste, danset i viktigste hytta og bodde varmen. Alle hadde en deliriously barnlig og koselig opplevelse. Hytter og hytter tillate som en fin kombinasjon av bekymringsløse entusiasme, oss-mot-the-elementer krige ånd og romantikk noe. (Og det vondt ikke at mange av dem har peiser, tre ovner eller hot tubs.)



NORM:


Når er den beste tiden å besøke New England USA fra synspunkt av været, kostnader, folkemengder og tilgjengeligheten av flyreiser fra USA, Canada og Europa og Australia, osv.?


Bethany:


New England er svært tilgjengelig – sin største flyplass ligger i Boston, Massachusetts, men det er også de større flyplassene i de fleste landene. Siden dollaren ikke er på sitt beste, har den gjort USA en rimeligere tur for mange besøkende.


Min favoritt årstid her er tilbakegang – og bare ikke for de lyse fargene i trærne. Det er det Magisk Snapper i skarpe luften som legger til spenningen Bunting og reduserer din inhibitions om feasting i en sesong av roasts og apple pies. Mens massene flokk til Vermont, Massachusetts Berkshire Hills og Kvitklettene of New Hampshire å "blad Kvidre" som vi sier, kan du prøve overskriften til Maine. Høsten er en av de minste overfylt og vakreste ganger å besøke Acadia nasjonalpark, for eksempel. (Og la oss innse det, du aldri var planlegging på svømming mens du er på Maine-kysten, hvis du gikk sommeren allikevel, brrr.) For øvrig, sjømat er flott her året rundt, og noen lobstermen i Maine legger selv ikke sine båter i vannet til sine kalde ut.



NORM:


Hvis du måtte velge 5 livskvalitet arenaer i New England USA for en romantisk getaway, bryllupsreise eller bryllup destinasjon, hva ville de være og hvorfor?


Bethany:


Vanskelige spørsmål, Norm! Det er så mange. Jeg vil gi navn til noen av toppen av hodet mitt.


· Det første som kommer til hjernen er hytte på tre Mountain Inn i Vermont. De bygget som en med med tanke på romantikk. Jeg tror det er det eneste stedet jeg besøkte hvor jeg fant meg selv blushing som eieren viste meg dens funksjoner: ambient oppvarming av gulvet, dusj for to, badestamp ved siden av sengen, stereohøyttalere som er innebygd i de synlige bjelkene kulørt glass-vinduet kan du bare se fra en utsatt posisjon – og hele, musikk, belysning og gass peisen er operatable fra seng med en fjernkontroll.


· Sebasco Harbor Resort i Maine er et flott sted for et bryllup, med alle sine aktiviteter og gigantiske feltet stein fireplaces og utsikt over havet i stor naturlig tre hytter som kunne holde utvidede familie.


· Sterling Ridge Inn og hytter i Vermont vil også være en morsom bryllup spot; Logg hytter er vakker, og i slike fantastiske hyrde innstillingen på kanten av skogen og en visning av grønne fjell.


· Sommeren huset Inns & hytter av Massachusetts ville være en fantasi, men noensinne minneverdig øya hendelse eller ESC (tror rose-dekket seaside hytter), vendepunkt Inn i Berkshires legger til deilig mat til blandingen, og oh –


· Inn på soloppgang punkt på kysten av Maine har en hytte som bokstavelig talt sitter rett over havet, og er fylt med lyden av bølgene. Og det er så mange flere!



NORM:


Hva skal folk vite om feire bryllup i New England USA fra synspunkt av krav, etc?


Bethany:


Hver stat har sin egen krav, og det er best å komme i kontakt med kontormedarbeider byen i staten du vurderer gifte seg i. Vanligvis du må være 18 eller har en rettskjennelse. Vanligvis må du søke om lisensen minst en måned foran den store dagen (og må du har bestemt på ditt navn på den tiden). Enkelte stater krever blod tester; noen har venter perioder og mer. I enkelte stater kan noen gjelde for en lisens som tillater dem å forrette et ekteskap på en bestemt dato. Jeg hadde min bror forrette mitt bryllup i Massachusetts, for eksempel. Massachusetts er det bare staten som kan lovlig samme kjønn ekteskap.


NORM:


Hvor langt i forveien bør et par forberede seg på deres bryllupsreise, romantisk getaway eller bryllup i New England USA?


Bethany:


New England er slike vakre regionen, og steder har en tendens til å fylle opp tidlig, særlig de på kysten i sommer og de i fjellene i vinter. Hvis du vil være strand (lake eller havet), i sommersesongen kort reservere din innkvartering nær til begynnelsen av kalenderåret som du kan. Noen familier reservere den samme hytte for den samme uken hvert år, og gjøre deres neste år reservasjon som de sjekker ut, slik at du har noen alvorlige konkurranse. Hvis du er ute etter en romantisk getaway for resten av året, eller mer innland, gi det et par måneder hvis du kan. Hvis du ønsker for å bestille et bryllup-område, må du kanskje et ett til to år av varsel - spesielt hvis du er reservere en helg sted for et stort parti.


NORM:


Hvilke ressurser er tilgjengelige på Internett når det gjelder romantiske getaways, bryllup og bryllupsreise ferier i New England USA?



Bethany:


New England er godt utviklet som den eldste koloniserte delen av landet, og som inkluderer fasiliteter for naturturisme og deres nettsider. Det er uendelig nettsteder om New England getaways. Hvis du planlegger et bryllup, vil jeg anbefale å besøke noen områder med regional meldingstavler å få lokale ressurser for det du trenger for ditt arrangement (som Boston området felleskapet på www.theknot.com.) Bare husk, stund gjør web-søk for hytter i New England, som en gang den øvre klassen av den forgylt alder bygget "hytter" i Rhode Island og Massachusetts vi ville vanligvis refererer til som herskapshusene i dag. Også, hytter som er referert til som «leirer» i New England pleier å bli bygget mer med fiske og jakt i tankene enn romantikk.


NORM:


Er det noe annet du ønsker å fortelle våre lesere at vi ikke har dekket?


Bethany:


Ville jeg absolutt elske å høre hva du synes om min bok, og der annet du føler jeg burde ha tatt. E-postadressen min er i delen om forfatteren. Nå Stopp procrastinating; gå gjøre bestillinger de Valentinsdag!



Takk Bethany

No comments:

Post a Comment